سنگار

سنگار

سنگار

سنگار

ایرانسل کارکرده ی شما راخریداریم!

با سلام به شما سروران عزیز

واقعآ از اینکه در اواسط کار وب کمی باتلاقی شدم منو ببخشید ... حکایت کانکت شدن من به

اینترنت خودش قصه ی درازییه که ممکنه از فهمیدنش غصه تون بگیره ... اوایل منظورم سال ۸۲

بیشتر به کافی نت ها سر میزدم و بعدها یعنی سال ۸۴در منزل از طریق تلفن های بی سیم

که مختص بلوار امام حسین بودبا حداقل سرعت ممکنه که فکر بکنید وارد اینترنت می شدم و 

بالاخره پارسال این وبلاگ راه اندازی شد وامسال نقل مکان کردیم به بیابانهای موجود در این

بلوار که به نظر من در اطراف ما حیات وحش جالبی موجود هست در واقع حس میکنم کمی به

زمان قدیم نزدیک تر شدم ... بیابان ... کوچه های کاملآ خاکی صدای پرنده ها ...

وجود روبا ه و شغال و گله های سگ که امشب سه تاشون با سرعت بالا فک کنم ۶۰ کیلومتر در

ساعت از کنار من گذشتن و من هر چی سلام کردم جواب ندادن فک کنم یکیشون کارت سوخت

اون یکی رو برداشته بودچون پشت سر هم میرفتن و بیشتر شبیه کنترل نامحسوس بودند چون

اصلآپارس هم نمی کردن ...بگذریم بگذریم عزیزان ...

Image and video hosting by TinyPic   

الان مخابرات سر زدم که  خط تلفن بده میگه این قسمتو امکانات نداریم گفتم همون بی سیم

هم دادید دادید گفتن اونم اونجایی که هستی آنتن نمیده گفتم خداحافظ ...

اما من بیدی نبودم که با این بادا بلرزم همینطور که کسودنگ میشکوندم

یک مرتبه گفتم یافتم گفتن چی شده فلانی گفتم مسکن من ایرانسله !!!

جلنگی یه لیوان پول برداشتم و رفتم داروخونه پستی- نسخه رو نشون دادم و دارو رو گرفتم...

اوایل امسال خوب بود اما یه مرتبه مشکل دار شد و تا همین امشب و الان کانکت نشد که الان

شد ه دیگه  اما بارگذاری صفحات بسیار تا بسیار لاک پشتی هست و اصلآ خر ما از کره گی دم

نداشت...

اما اینکه چطور میشه آپ کرد و این همه مطلب نوشت این دیگه یه بحث حرفه اییه دیگه ....

اما راجب به ساحل نشین معرفی کارها به قرار زیره...

                                     شاعر                     آهنگساز              تنظیم کننده

۱-صحبت دیرینه                حافظ                       نعمت                        عمران طاهری

۲-هق هق               خانم میرشکارپور                   "                                   "

3-کوی جانان                  غلام وکیلی                     "                                   "

۴-چرخ بیست           علی رضایی شریف           نعمت و امید                    امیدمحبی

۵-سید مظفر                       "                            نعمت                     عمران طاهری

۶-بزن شمشیر          شاه نعمت ا...ولی                  "                                  "

۷-امام رضا(ع)               خاضع بندری                      "                                  "

۸-پرستوئون عاشق       غلام وکیلی                       "                                    "

۹-حس وحال تازه         مجیدذاکری                          "                        عمران و امید

نگاه نقادانه به این کاست ندارم و   اصولآ اعتقاد دارم با یک قدم نباید کسی رو نه تحسین ونه

تضعیف کرد ... پس منتظر می مانیم    ...

بهره گرفتن از سبک اسلو (آرام) ریتم های اسلو راک و ۱۶بیت و  لاتین (در کار حس و حال

تازه )و ریتم بندری (در چرخ بیست) مشخصه های قابل دریافت این کاست هست ...